خانه وبلاگ خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع خرید متر لیزری 100 متر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت متر لیزری 100 متری-متر لیزری 100 متری رونیکس مدل rh-9353-متر لیزری ۱۰۰ متری-متر لیزری باس b100 که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت

خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت متر لیزری 100 متری-متر لیزری 100 متری رونیکس مدل rh-9353-متر لیزری ۱۰۰ متری-متر لیزری باس b100 خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع خرید متر لیزری 100 متر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H  کلیک کنید

 
خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع خرید متر لیزری 100 متر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت متر لیزری 100 متری-متر لیزری 100 متری رونیکس مدل rh-9353-متر لیزری ۱۰۰ متری-متر لیزری باس b100 با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از خرید متر لیزری 100 متر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  خرید متر لیزری 100 متر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت متر لیزری 100 متری-متر لیزری 100 متری رونیکس مدل rh-9353-متر لیزری ۱۰۰ متری-متر لیزری باس b100 توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

افزایش دقت، مترهای لیزری بسیار پرکاربرد می باشند. بسته به نوع کاربردها از مترهای لیزری مختلف استفاده می شود در عملیات ساخت وساز، استفاده های نظامی(ضد موشک، برد و هدایت اسلحه)، زیر اقیانوس (عمق سنجی )، فرایندهای تولید صنعتی (سامانه های مدیریت انبارو فرایند تولید در صنعت فولاد) می توان از متر لیزری و فاصله سنج لیزری استفاده کرد.
علاوه بر این به این اصل اجازه می دهد تا مسافت های بسیار وسیعی را در مسافت کیلومتر تعیین کند. علاوه بر این ، متر لیزری می تواند به طور مستقل برای محاسبه سطوح و حجم نیز استفاده شود. متر لیزری وسیله ای ایده آل برای یک مهندس عمران و سایر عملیات ها در مقیاس بزرگ است که در آن دقت اندازه گیری فاصله مهم است. متر لیزری از راه دور غالباً در بخش صنعتی و بخصوص در حرفه های مربوط به ساخت و ساز از قبیل نجاری ، سنگ تراشی ، برقی ، مناظر ، توسعه دهندگان ، قفل سازها و غیره استفاده می شود.
طرز کار مترهای لیزری
مترهای لیزری با ارسال یک پالس لیزر به هدف و اصابت آن به هدف و بازگشت آن به دستگاه اندازه گیری مربوطه را انجام می دهند. زمان پرواز یا زمان رفت و برگشت این پالس برپایه این اصل که سرعت نور در زمین تقریبا مقدار ثابتی می باشد، مبنای اندازه گیری است. در درون دستگاه کامپیوتر کوچکی فاصله را بر مبنای زمان پرواز و سرعت نور محاسبه می کند. این روش محاسبه میتواند فاصله زمین تا ماه را با خطای چند سانتیمتر محاسبه کند.
محاسبه فاصله:
فاصله بین متر لیزری و و هدف با فرمول D=ct/2 محاسبه می شود. که در آن t زمان پرواز و c سرعت نور است. با توجه به سرعت بالای نور و در نتیجه پالس فرستاده شده توسط دستگاه، دقت اندازه گیری بسیار بالاست.
کاربرد متر لیزری
مهم ترین کاربرد متر لیزری اندازه گیری فاصله ، تراز یابی و تطابق است که بسته به نوع کاربرد در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز عمرانی و نقشه برداری، فرآیندهای تولید صنعتی،صنایع نظامی و… مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهمترین کاربردهای مترهای لیزری درون ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    نصب و تراز نمودن انواع فریم , قاب و ستون
•    نصب کابینت , قفسه و سرویسهای بهداشتی
•    نصب کاغذ دیواری و شابلون
•    انواع عملیات دکوراسیون داخلی
•    نصب Drywall , پارتیشن و دیواره های کاذب
•    نصب و هم راستائی درب و پنجره
•    سقف و کف کاذب و رابیتس بندی
•    ساخت و نصب پانل، قالب، قاب و کمد
•    نصب و  اتصال ادوات به دیوار مانند: ماشین آلات، عکس، پوستر و …
•    پروژه های بازسازی بافتهای فرسوده
•    نصب اتصالات برقی, کلید و پریز، لوستر و چراغ سقفی
•    نظارت و کنترل عملکرد پیمانکاران پروژه های عمرانی
هدف از به کار بردن متر لیزری
•    به حداقل رساندن خطای انسانی
•    افزایش چشمگیر سرعت کار
•    دقت عملیات
•    اجتناب  از دوباره کاری و مصرف بی مورد مصالح ساختمانی
•    کاهش هزینه های اجرا و نیروی انسانی
•    وزن سبک دستگاه و قیمت و پیچیدگی بسیار کم آن
دلیل استفاده از لیزر
نور لیزر طیفی بسیار متمرکز، شدید و معمولا تک فرکانس است. این نور برای اندازه گیری بسیار با دفت عمل میکند چون با سرعت بسیار ثابتی حرکت در اتمسفر حرکت می کنند. همچنین مدت زمان بیشتری طول می کشد تا این نور منشعب ضعیف شود که باعث افزایش دقت اندازه گیری می شود. همچنین نور لیزر دیرتر از نور سفید پراکنده می شود، به همین دلیل می تواند به فاصله دورتری تابانده و گرفته شود. در مقایسه با نور سفید، نور لیزر تا مسافت بیشتری شدت خود را حفظ می کند، که برای اندازه گیری فاصله ها بسیار مهم است.
مواری که منجر به بروز خطا در متر لیزری می شود
در برخی موارد در طی فواصل طولانی در نتیجه واگرایی پرتو لیزر گسترش یافته و پخش می شود، این پدیده به علت مجاورت با حباب های هوا که مانند لنزی عمل می کنند که تغییراتی در حدود اندازه های میکروسکوپی تا تقریبا نصف ارتفاع مسیر پرتو لیزر بالای زمین دارند ایجاد می شود.
این اغتشاشات اتمسفری با پراکندگی خود لیزر و با حلقه های متقاطع بهم می پیوندد که سبب می شود حباب های گرم به طور جانبی بهم فشرده شوند، که ممکن است به صورتی که سبب مشکل در صحت خواندن فاصله یک شی شوند با هم ترکیب گردند، مثلا زیر برخی درختان یا پشت بوته ها و شاخ و برگ ها یا حتی در فواصل طولانی بیشتر از ۱۰ کیلومتر در فضای باز و نواحی خیلی تاریک.
بعضی نورهای لیزری ممکن است که از شاخ و برگهای نزدیک تر به شیء بازگشت داده شوند که باعث بازگشت دادن زود و خواندن کم دقت می شود.در عوض در فواصل بیشتر از ۳۶۵ متر، هدف اگر در مجاورت زمین باشد ممکن است به راحتی در یک سراب ناپدید شود، که این سراب به دلیل تغییرات دما در هوا در مجاورت بیابان داغ که باعث خمیدگی نور لیزر می شود بوجود می آید.
همچنین اجسام مختلف نور را را با شدت متغیری منعکس میکنند. موادی که تمایل به جذب یا پراکنده کردن نور دارند، احتمال برگشت نور به دستگاه فرستنده را کاهش میدهند. در این صورت باید از دستگاهی با امکان “جابجایی فاز” استفاده کرد
خرید متر لیزری 100 متر CEM LDM-100H / سی ای ام CEM LDM-100H با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت متر لیزری 100 متری-متر لیزری 100 متری رونیکس مدل rh-9353-متر لیزری ۱۰۰ متری-متر لیزری باس b100 پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله خرید متر لیزری 100 متر را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از خرید متر لیزری 100 متر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772- 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟